Dreaming.



Har inte blivit så mycket skrivande här på länge.. Har jobbat en himla massa och ridit på den lilla fritid jag har!

Nu snöar det ute, va ute och gick en runda innan ikväll - behöver tänka över saker och ting. Har så svårt för att lita på folk, vill jag riskera att bli sårad igen? Är du värd risken? Don't know - men jag tror det, konstigt nog så känner jag mig så lycklig tillsammans med dig. Allt verkar så självklart och rätt. Jaja, vi får helt enkelt se vad som händer :) 

PB, min lilla ängel är så trött på att stå i en superliten grushage inträngd med 2 andra stora hästar :( han är super pigg och vill verkligen röra på sig - jag menar han är ju unghäst!? Han behöver få leka och ha kul.. På söndag flyttar vi iaf :D kan inte förklara hur mycket I LIKE IT ;D skönt att han har sin bästis Aragorn med sig iaf ;P
Min lilla Playboy <3 

God Natt! / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0