Förvirrad..? Ja, tack!


Hur kan det ena stunden kännas så jävla bra? Ena stunden är man den älskade flickvännen, vad blir man sen?

Jag hatar krongel, förmodligen eftersom att jag spenderat en så stor tid av mitt liv med en riktig idiot.
Så hur ska jag få fram det tydligt? Jag skulle hellre uppleva allt P. gjorde mot mig 100 gånger om, än en ända sekund med Martin! Hoppas att alla kan förstå det nu :) skönt att få det ur sig iaf!  

Är inne på min 3dje lediga dag! Får tyvärr ta det rätt lugnt eftersom jag jobbar tidit imorn ;) dom andra dagarna har jag spenderat hos Jimmy - han är för fin (oftast), i Höör och i stallet hos min älskade Playboy!
Nej just nu har jag inte ork med ngt, har blivit så jäävla förkyld efter att ha sovit i ett ISkallt rum igår natt.. Välkommen influensan! Nu ska jag återgå :) fullt ös medvetslös?

GOTT NYTT ÅR / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0