I only want to be with you.



Är äntligen hemma :) jobbat 11.00-20.00.. Va så sjukt trött eftersom att ngn "rolig" människa bestämde sig att ringa mig från "radion" imorse. Kul, verkligen!
Maria passade PB idag :) så himla snällt! Mina vänner är verkligen the greatest ;P

Imorn ska jag jobba ett rätt kort pass och sen ska jag ut och rida PB :D så skönt att komma igång igen, blir förmodligen ett pass på ridbanan!
Sen är jag ledig 3 dagar ;) rida PB och träffa Jimmy, låter sjukt bra enligt mig.. ;)

JUST DET JA, nu haf jag fan bestämt mig! Har velat ha denna tatueringen så jäävla länge, så nu ska jag minsann sluta fega och få det gjort :) anledningarna till att jag fegat ur varenda gång är ju dels att jag är LIVrädd för nålar, har vänner som fått riktigt fula tatueringar (typ en som tatuerade sig på magen, snett och konstig färg.. Sjukt fult :P) det som är snyggt på andra är inte alltid snyggt på en själv och jag ska leva med det resten av livet. Måste hitta ngn riiktigt bra som kan göra den åt mig och ha ngn som håller mig i handen, det kommer göra så sjukt ont!

Ha det bra alla :) / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0