Long time ago?



Ledsen att jag inte skrivit här på länge =/ har bara mått så jävla dåligt. Allt krongel med Martin har verkligen fått mig nere.. Hade ju så starka känslor för honom. 

Så vad har annars hänt? Jag har satt igång PB efter att hans feber försvunnit! Nu ska jag ringa Daniel och höra när jag och Johanna kan komma med hästarna :) 
Jag har varit på bio med Robin och sett New Moon, den va så sjukt jävla braaaa. Sen såg jag och Johanna 2012 :) inte lika bra men fortfarande bra ;)
Idag ska jag gå på personalmöte, sen stressa ner till stan för att hinna på bio med Emil. Kan man köra från Stp till Lund på 20 min? Borde gå!

Ha det bra alla / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0