You've got me now.


Playboy
Pentagon - Eminent
2003



Nu är jag äntligen hemma, jobbat och sedan varit hos PB. Maria hade redan fixat allt när jag kom, så jäkla snällt! :D sen fick PB gå lite paddocken, gick hur bra som helst! Den hästen är verkligen underbar, så sjukt mysig. Min lilla älskling, one of a kind!

Snart är det dags för mig att sova lite.. Så sjukt trött ;P tänkte väl somna till en bra film.. Jobbar ju imorn, eller ja.. Jag är först ledig på söndag och då blir det flytt av hästarna! Nästa vecka är rätt skön :D ledig 3 dagar i rad ;) . Än sålänge iaf, fast har inget emot att jobba mycket - det är jävligt kul! 

Nej nu ska jag soova. Ha det bra alla :) / Sandy

Kommentarer
Postat av: sandra

Ge PB en GOD JUL & Gott Nytt År puss från mig!

2009-12-21 @ 20:15:41
URL: http://teamjohansson.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ska jag absolut göra :D ! God Jul till dig med :)

2009-12-22 @ 03:22:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0