dagarna flyger förbi..


PB - första dagen i stallet (han va lite stissig ;P)

Just nu är det en himla massa förändringar i mitt liv, men är inte 2009 förändringarnas år för min del?
Mycket sorg, många tårar, mycket svek och olycka.. Trots det så har det varit ett bra år, jag har börjat hitta tillbaka till mig själv. Jag är inte fast längre, jag är ensam efter ett 3 år långt förhållande, jag har flyttat hem, sålt Quicken - köpt Playboy, blivit kär på nytt (trodde det va helt omöjligt), dock blivit sårad ännu en gång - men vad fan? What does'nt kill you only makes you stronger, spenderat en sjukt härlig sommar med mina bästa vänner och en himla massa hästar.
Snart är det dags för 2010, ett helt nytt år! Då ska det gammla glömmas..



Idag har jag jobbat en himla massa, men även sagt upp min box. Lagom till jul flyttar jag och PB.
Imorn blir det jobb igen, stängning. Ska ut till stallet tidigt och skritta ut PB en sväng :)

Ha det bra alla! / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0