En ledig dag :)



Har varit leedig idag :) sov RIKTIGT länge och bara tog det lugnt.
Åkte ut till stallet och fixade till hästen, tränade lite i ridhuset.. Mest lite lydnad och sånt, han gör det riktigt bra ;) följer efter, backar, stannar, travar, kommer när man kallar och en massa sånt ;P lite trams kanske.. Fast man får en väldigt nära relation till sin häst. Han är så super go! Fast när han tröttnar så bara tvär vänder han och springer iväg.. Haha, stackars Johanna och Aragorn fick se upp :P 
Gnäggar och kommer travandes när jag kallar på honom i hagen :) försöker klia mig hela tiden och han känns verkligen som "min" nu! 

Lilla PB trivs så himla bra i stallet, tigger godis av alla och får en himla massa uppmärksamhet. Men det är ett himla fint stall :) ska se om jag kan ta lite bilder :D så skönt att stå i ett stall med så bra luft och stora boxar ;) alla hästarna är så lugna och snälla! Ingen har olater och alla är väluppfostrade. Det är annat än ihopträngda boxar, lågt till tak och dålig luft i ett stall med stressade galoppörer :P

Imorn blir det jobb på rival.. Orkar inte, vill inte.. Menmen, blir sista gången! Det ska jag SE TILL att det blir! Resten av veckan blir det jobb på McD :) men det är bara kul!

Ha det fint! / Sandy 

Kommentarer
Postat av: Therese

Vilket Mcd jobbar du på?

2009-11-11 @ 09:42:34
URL: http://thereserobles.blogg.se/
Postat av: Sandra

Det i staffanstorp :) !

2009-11-11 @ 22:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0