I need someone like you?



Idag har jag jobbat :) 2 h längre än väntat.. Då en av tjejerna inte mådde så bra, fick ta sista delen av hennes pass.
Sen bar det av ut till Playboy :) myste och borstade honom i en evighet.. Men fin blev han allt ;) planerna om uteritt blev tyvärr inte av, världens sämsta väder! Tvättade benen och lite annat smått, imorn kommer vet. Hon ska kolla hans framben som han sparkade sig själv på för ett tag sedan. Vill bara försäkra mig själv om att allt är OK med min älskling :)
Det har kommit en ny häst till stallet.. En travare som heter Bella, ser ut att ha värsta senskadan på ena frambenet och avlastar det.. (undra om dom vet? eller va det är..) Aja, travare är ju travare och inga tävlingshästar.
Annars så har allt varit lugnt idag! Färgat håret precis ;) mörkbrunt med lite rött.. Ska föna det nu och kolla in resultatet ;) !
Nej nu måste jag sova, jobb imorn.

Ha det bra alla :)  / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0