It’s better to burn out than to fade away.


PB - finaste <3

Nu sitter jag här igen :) i sängen med laptopen i knät. Vad ska jag skriva om? Min intressanta dag, nja.. Mitt liv är rätt enformigt just nu! Trots allt så gillar jag det, jag gillar rutinerna.. Innan har jag alltid tagit allt som det kommit, varit så rastlös! Velat ha nytt och känna nya känslor hela tiden, man kan väl säga att jag alltid har varit otålig?
För tillfället vill jag bara ha mitt jobb, drömkillen och drömhästen. 2 kan jag ju bocka av :) jobbet och hästen, killen är jag inte så säker på längre - jag har självklart starka känslor och en himla massa kärlek, men förtjänar du det? Svaret är tyvärr nej. Jag är trött på att sitta hemma ledsen och jag hatar att behöva stå ut med att ta skit från den jag älskar, vill inte ha det så! Vill känna mig säker på att jag är den ända, det skulle vara fängelsestraff på otrohet! Nej nog talat om mig..

Idag har jag varit ute i stallet, PB mådde bättre. Tror jag iaf :) febern är inte lika hög och han verkar pigg och glad! Sen blev det jobb, fick jobba över lite men det kvittar ;P bara kul. Sen drog jag ut till stallet, pussade PB och gav honom mat - han hade inte fått rätt hö, så fixade med det :) satte mig för att kolla på Idol.. Sket i det efter en stund, har det inte blivit lite uttjatat..? Vem rök ut ikväll? Äsh strunt samma! Har precis kollat Matrix, det är väl allmänt känt att jag inte förstår ett skit av dom filmerna :P men lika bra är väl dom för det! Det hjälper ju att Marilyn Manson står för soundtracket :)

Nej nu får det bli duschen och sen sängen för mig! Ska hinna med sjukt mycket imorn! Häst-jobb-ut och kolla på (hemligt)-och ja en maassa mer!

GOD NATT! / Sandy :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0