JOBBig dag ;)



Känns som om jag jobbat hela dagen idag :) började 11.00 och slutade 20.15.. Samma pass imorn med!
Körde inom PB när jag slutat för att ge honom medicinen, han blev glaaad :) <3 fin va han med. Maria va där ute och pysslade lite med honom, borstade och så. Johanna mockade och fixade med mat, har jag världens snällaste vänner eller vad?? Får ta hand om Aragon ngn dag nu som tack :D

Ska hoppa in i duschen nu :) sen sova. Ska förhoppnings gå på bio med Martin i helgen, Paranormal Activity! Johanna tipsade om den och jag kollade trailern! FY F-N säger jag bara, läskig men vill ändå se den ;) sen vill jag gå på New Moon med (töntigt? jag vet..), ngn som är på?

/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0