Leave tonight, or die this way.



Att folk orkar bry sig..
Denna sidan handlar inte om vad som är snyggt eller mode, inte heller om vilket smink som får dig att likna en docka eller andra ytliga skitsaker.
Detta är jag, min vardag och mina tankar.. Inte direkt ngt intressant eller relevant, men det är mina åsikter och mina känslor.
Det finns ingen som kan ända mig, eller få mig att tänka och tycka annorlunda. Så om ni stör er, sluta läsa nu.



PB hade fortrande feber idag.. Min lilla älskling, vad är felet på dig?? Han hade inte fått ngn mat när jag kom heller. Så gav honom mat och en puss på mulen - han är verkligen mitt allt.

Allting känns så fel just nu, vill bara vara för mig själv. Antar att det blir på det viset när de närmaste sviker..? Din röst, dina armar runt mig och din varma andedräckt mot min nacke. Det är dom små sakerna man saknar?
Jag ska klara detta, jag kommer klara detta, jag vet om det..  

God Natt, imorn blir det jobb! / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0