Nobody said it was easy?



Jaha, nu va det ett tag sedan jag skrev här.. Har helt enkelt mått för dåligt och haft för mycket att göra :( jobbat kvällspass hela veckan och har precis kommit hem från jobb.

Allt har verkligen gått fel denna veckan, som tur har jag ju PB <3 och jobbet är kul :)
Krongel med Martin, som jag för den delen verkligen tycker om - alldeles för mycket!! Så det har verkligen tagit hårt på mig =/ trodde jag skulle slippa denna känslan, känslan av att förlora ngt man älskar, att förlora en del av sig själv - sitt hjärta.
Råkade backa på en av kattungarna idag :'( stängde in den på gårdsplan innan jag gick iväg till bilen.. Antagligen så har den följt efter mig ut.. Utan att jag visste det, visst det är sånt som händer. Men fy vad jag har varit ledsen över det :( :( lilla misen <3

Imorn ska jag minsann ta sovmorgon! Sen ska jag och Maria ut till stallet en stund, hon ska skritta lite på PB, som för den delen har tappat en baksko. Dock va det 10 veckor sedan han skoddes, dumma mig som har så dålig koll! Va i stallet imorse och fixade, hann bara precis mocka och fixa klart i stallet - va skit stressad. Så PB fick en morot och en puss ute i hagen och sen så pysslade Maria om honom på eftermiddagen :)

Nej nu ska jag sova! Hoppas på att få se New moon snart, såg Paranormal Activity med Pontus. Fyfan vilken hemsk film, dock jävligt bra!
Ha det fint alla! God Natt / Sandy

Kommentarer
Postat av: Melinda

Härlig bild!



sv. Jag vet faktist inte.. Vår lärare är inte så tydlig med saker och ting. Genomgången v hade var inte så djupgående, men lipas och amylas och några andra enzymer ska vi i alla fall kunna (tror jag)

2009-11-21 @ 09:11:57
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Johanna

Vilken härlig bild :)

2009-11-22 @ 18:31:02
URL: http://larkogblondie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0