Ska jag våga?


Det är inte alltid så lätt..

Har jobbat på rival idag :) känns som om det var sista gången. Jag trivs inte alls där! Så nu satsar jag på det nya ist :) jag trivs och tycker det är kul ;) som det ska vara med jobb!
Va ute hos PB och myste, regnet öste och det blåste kallt så stuntade i att rida (inte likt mig).

Hade veterinär igår, hon kollade hans ben - där han sparkat sig själv. Hon sa att det va början till ett överben, men tack vare att jag är så noga med honom så hade jag upptäckt det i tid :) han va varken varm eller halt men för säkerhets skull så ska jag rida lite lugnare i 2 veckor och ge honom metacam i 10 dagar (antinflamatoriskt). Hon tyckte att PB va skit fin och rörde sig jätte lätt för en häst i sin storlek :D alltid kul att höra!

Imorn blir det jobb igen, fast ett kort pass (än sålänge). Ska jobba alla dagar utom söndag denna veckan så förhoppningsvis kommer Martin ner på lördag kväll :) har även hittat ett ställe jag VERKLIGEN vill bo på, hoppas bara att ngn av lägenheterna blir lediga snart! 

Nej nu blir det sängen för mig! Är ju alltid helt slut nuförtiden :P GOD NATT! / Sandy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0