Vad har tiden tagit vägen !?


Några veckor innan studenten.. Ida - Sandy

Har varit ledig idag, så himla skönt! Sov riktigt länge och sen drog jag ut till stallet med Maria :)
PB har trampat av sig en bak-sko :( hoven ser inte rolig ut.. Inte alls, hoppas hovslagaren kan komma mån el. tis! Min lilla ganster busade av sig i paddocken, bockade och tramsade :) Vill komma igång nu!! Bara skon kommer på så..

Har det verkligen gått så lång tid sedan vi tog studenten..? Det känns som igår, hur vi drack oss alldeles för fulla kvällen innan. När jag somnade i duschen på morgonen och Ida som va världens bästa rumskompis! Vi som somnade i mamma och pappas säng innan festen på kvällen, sommarnatta dagen efter.. (efter att ha varit fulla i ja, över 7 dagar).
Man har så många minnen.. Söderåkra tiden, ja allt. Jag och Sofia som va allergiska mot att ha tråkigt, vi satt nog aldrig hemma en helg? Den jävla moppen som strejkade när den själv kände för det! Vår historia film, eller engelska filmen kanske? Midsommar - jag som va världens nyktraste Sandra. Va det verkligen så längesedan..? Är det snart 4 år sedan jag och Ida sprang runt på SE och fottade en massa? Ja det är nog så. 

Blir inget Öja eller liknande ikväll, jag är SÅHÄÄÄÄÄÄR trött :) Ha det så kul alla ni pigga där ute! / Sandy 

Kommentarer
Postat av: pelle

Jo, fast vaccinet skyddar till 90-95% och biverkningarna är ju knappast värre än influensan i sig, eller hur menar du?

2009-11-23 @ 21:52:19
URL: http://pellespersonliga.se
Postat av: Sandra

Läs på bättre, det skyddar bara 40% mot SVINinfluensan, resterande gäller ändast vanlig influensa.

2009-11-28 @ 01:02:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0