You hurt me bad but I won't shed a tear..



Jobbat riktigt länge idag.. Så är verkligen helt slut nu :) men det är kul och jag börjar komma in i det mer och mer.
Efter jobb körde jag inom Carlshill och pussade lite på Playboy. Min ängel, vad skulle jag göra utan dig? Underbarare häst finns helt enkelt inte, när jag öppnade stalldörren så mötte han mig med ett litet gnägg :) han är en sån kelgris, kan mysa i evigheter.
Imorn blir det jobb igen, fast bara ett kort pass!
Sen tänkte jag åka till PB och skritta ut en runda barbacka.. Får väl se om jag överlever hans "skräck" för vinden som blåser i gräset och andra småsaker som får honom att flyga i luften :P unghästar säger jag bara! 
Nej nu ska jag sova, även om det känns ensamt <3

God Natt :) / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0