Dålig på att uppdatera !

Jaha :) nu va det mer än en vecka sedan jag skrev ngt här..

Har hunnit hoppträna, han va verkligen super duktig. Hade mest kontroll övningar, mycket stuts. Han hoppade på bra och tog det lugnt. Hoppade även lite linjer, vilket han gjorde bra! Ingen tvekan här inte ;) vi höjde upp till 110-115 i en kombination med 2 galoppsprång. Då blev han vääldigt stark, men som sagt han hoppar och klurar sig över i alla lägen.. Men han har redan börjat lyssna bättre på förhållningarna. 

Va på clinic med Meredith Michaels Beerbaum, riktigt bra faktiskt! Tog till mig ett par tips som jag tror kan passa Playboy bra :) 
Har även ridit dressyr för Lina, han blev SÅ JÄVLA FIN! Spec i nedsittning trav fick jag ihop honom skit fint. Gjorde galoppombyten och dom sitter i ryggmärgen nu ;) även flyttningar i galopp och trav. Han är så underbar, inget fullblod här inte :D det är så grymt mycket POWER i ett halvblod när dom går sådär perfekt i dressyren!
 
Har även passat Tobbe i veckan :) en ny häst som kommit till stallet. Ett emooormt halvblod, han kan bli riktigt fin och rör sig lätt och ledigt i hagen med 3 bra gångarter. Om han bara rids till lite så tror jag att han kan bli super!

Så vad har mer hänt? Jag har jobbat som f-n. Börjat på nya jobbet och trivs riktigt bra ;) ibland blir det stressigt, men samtidigt så är det kul :) kommer nog bli bättre när man kommer in i det lite mer! Imorn jobbar jag 9 h, jobbigt men gött med lite pengar :D 

Fredag spenderades med Martin <3 vi va ute i stallet och fixade med hästarna. Sen blev det idol och myskväll. Kan inte förstå hur jag kunnat bli såhär kär - så SNABBT ! Men han är underbar och jag älskar honom :) inte likt mig att säga så..! 

Nej nu ska jag lägga mig och slappa framför tvn så jag orkar jobba imorn :D Ha det bra alla och om ni festar, så festa lite för mig med ;) 
/ Sandy

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0