Fullt upp!

Hela denna dagen har ju varit hysterisk.. Jag med, som vanligt. Detta med sjukhus besök och blodprover gör mig så jävla nervös :( mår riktigt dåligt av det. Fy fan, men jag måste ju få veta varför? Varför jag vaknar upp varje morgon med magont och svimmar på de olämpligaste tillfällen. Jaja, nog om mig och mina dumma nerver!

PB fick massage idag :) hon tyckte att han kändes mycket bättre i bogarna och att det syntes att jag red honom med kraften bakifrån, med det menar jag - bakbenen under sig - höjd rygg - och inte med all tyngd på bogarna. Hon sa även att han va jämt musklad och hade fasta och fina muskler :D han hade också vääldigt mjuka hals/nack muskler för att vara ridhäst :D underbart att höra! Bäst av allt är ju att hon gör det gratis (a)

Sen körde vi lite lydnad i paddocken ;P trams, jag vet :) men får ju inte rida efter massagen.. Så nu kan han följa mig, stanna, backa och komma på kommando.. Alltid ngt ;P haha :D
Om 2 veckor så ska vi vara med och hoppträna ;) kan ju bli intressant! Transporten stod ute på gårdsplan idag, när jag inte hade koll (snackade i tele och trodde att hästen betade..) så gick PB rakt upp i den.. Skumma häst :P kanske ska ta det som ett täcken :P ? Han vill nog ut på äventyr snart :)

Sen blev det middag hos farmor, trevligt :) alla va där och vi åt gott :D
Skulle ha festat i HBG men det blir nog inte så :/ får ta det nästa helg eller ngt som passar!

Har även fått en sträckning i ryggen :/ gör så jävla ont.. Går inte att förklara, det värker, sticker och ger mig huvudvärk.

Sov gott! / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0