Heartless..

Ibland kommer tankar på dig, trots allt du gjorde mot mig. Även om du verkligen drog ner mig och jag fick med din hjälp ett helt nytt begrepp om vad "att vara på botten" var. Jag har aldrig mått så dåligt som jag gjorde under de 3 åren med dig.. 
Så ibland kommer minnen tillbaka och jag bygger upp ett hat mot mig själv för att jag inte va stark nog att säga åt dig att dra. 
Nu är jag fri, men ändå fast. Hur ska man kunna lita på ngn igen? Det är så svårt!


Nog om mig.. Ska vila lite nu, va iväg hela kvällen igår, kollade film och umgicks :) barnhemmet, brrr säger jag bara. Obehaglig som fan!
Tog in hästarna igår, Mulle och Melina rymde - som vanligt.. Annars gick allt fint! Eller ja, Midas högg efter mig.. Han har blivit grymt konstig på senaste :S han är nog lite osäker eller ngt, men det är inte roligt med en så stor hund!
Tänkte tömköra PB idag iaf :) han tycker verkligen att det är super kul ;D plus att han blir extra fin dagen efter (det gör ju inget att jag ska rida dressyr träning imorn ;P)

YES! Har nog även fått sålt min County Dressyrsadel :D
Så nu har jag bara kvar Kieffern, normal bom, 17 tum, svart.. Riktigt snygg sadel :) 3500 kr.
Även min hoppsadel, det tar emot att sälja den :( så grymt skön att rida i (och svindyr) men men.. Vad gör man :P ? Playboy är helt enkelt för bred och stor :)
Har även mängder av annan utrustning som ska säljas om ngn är intresserad! Gjordar, paddar, träns, bett osv. Massor :)

Vi hörs :) / Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0