Konsten att glömma.

Ännu en likadan dag idag :) jobbat, jobbat och åter jobbat!  
Kunde ju inte somna igår heller :/ satt och letade lägenheter långt in på natten :)  
Så nu är jag helt slut.. Blev vila för PB idag, han hade tydligen varit en idiot i hagen bockat, kickat, stegrat och sprungit runt.. Han njuter av livet :) kanske lite väl mycket.. Så nu får han inte gå med unghästarna längre (har sparkat upp ett sår på frambenet och vill inte riskera överben) utan nu fyttar han in i "träd hagen" med stona, så han ska slippa slåss med de andra valackarna om stonas uppmärksamhet.. Så nu är han herre på täppan helt ifred ;P  Sen kunde jag ju inte rida pågrund av ösregnet med.. Ridhuset måste tömmas och vattnas innan jag kan rida där! Men det blir nog gjort i helgen.. 
Jaha.. Vad har annars hänt idag? Prickan va pucko, stack när hon skulle lastas.. Fick hjälpa Louise att backa rätt med släpet och få upp lilla hästen.  
När jag äntligen va klar med allt så rullade Lady fast i boxen. Hämtade Inger och efter en del hjälp så kom hon upp igen.  
Nu sitter jag här i min säng och tänker.. Tänker, på dig. På allt, även om det inte fanns mycket. Förutom falskhet. Vad hände med att du inte va som alla andra? Du lämnade ett tomrum, du tog fram en del av mig som jag inte visste att jag hade. Nu ska jag göra mitt bästa för att få bort den igen. Jaja, skit samma!   

God natt :)  
/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0