My life?

Det va ett tag sedan jag skrev ngt nu :) så får väl uppdatera lite..
För tillfället är jag extremt förvirrad.. Varför blir jag aldrig nöjd? Varför finns det alltid ngt i mig som får mig att tvivla? Det är så svårt, när man börjar tänka över vad man känner, jag vill ALLTID känna mer - ha det som är nytt och spännande. Jag strävar efter det ouppnåliga. Hatar det, att vara lugn i sig själv är en konst. Som jag tyvärr saknar. Vill ha det jag "inte" kan få, som vanligt ser jag ju till så att jag får det. Nej.. Lugna ner mig ska jag!

Har varit och kollat på hoppträning i Stp, tyckte tränaren verkade helt OK. Så där ska jag och PB hoppa runt lite :) som sagt, detta ska bli en dressyrhäst. Men jag anser att dom ska göra båda delarna! Det ska nog bli bra :) han ska iaf kunna gå 110 - 120 och det tvivlar jag inte en sekund på att han kan ;) han har ju en enorm vilja.   

Lekte rundor med PB i ridhuset idag, duktig va han! Fast.. Ridhuset är nästan lika litet som på Agelund, ska bli spännande att se hur en häst med så mycket gång ska få plats där :P men men, han kanske behöver det :) det blir ju till att jobba på konstant.
Imorn blir det markarbete och på Söndag hoppning!

Fick ett jobb till idag :) i Stp.. Mer om det får ni höra sen! Ska iaf börja i November :D dubbla jobb.. Blir förmodligen hårt, men vad gör man? Jag vill verkligen ha råd till lägenhet nu. Orkar inte bo kvar hemma :/ förmycket tjaffs och tjat om allt. Man är ju vuxen nu och jag har lärt mig att bo själv under de 3 senaste åren!


God Natt alla :D
/ Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0