PB <3



Nu sitter jag här i sängen och ska snart dra ut till stallet, ta in dom små djuren :)
Sen blir det hoppträning i Stp.. Lasta PB och köra iväg för att träna för Carro. Känner mig faktiskt lite nervös :S fattar inte varför. Antagligen för att det blir första gången jag lastar honom och kör på egen hand.. Dessutom andra gången jag hoppar honom, någonsin.
Men men, det ska nog gå bra :) mamma följer med så ska se om jag kan övertala henne att filma lite!
Skriver mer ikväll :D

Ha det fint alla! / Sandy

M <3

Kommentarer
Postat av: Melinda

PB e helt söt :)



sv. jag vet bara petra aittola :P

2009-10-25 @ 09:22:13
URL: http://munderstreckn.blogg.se/
Postat av: Sandra

Hehe tack :)



Ok! Vilka dagar håller hon träningar och var :P ?

2009-10-25 @ 23:28:16
Postat av: sandra

Hur gick träningen? = )

2009-10-27 @ 20:44:10
URL: http://teamjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0