Ah, förvirrad -

Har precis slutat jobba :) riktigt jobbig dag idag.. Menmen, vad gör man? Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, hon lovade att hjälpa mig ta in hästarna idag :P så går det fortare och jag hinner med allt i stallet!

PB busar och springer som fan i hagen, har sparkat sig sj. Igen. Ngn som har bra tips på benskydd dom kan ha i hagen? Får inte vara för dyra och absolut inte ge tryck! Vill inte att han ska få ngra överben :/ och vill komma igång med ridingen..
Ska rida Johannas unghäst lite, ska bli kul att komma upp på 3 åring igen :)

I helgen blir det bio :) förhoppningsvis.

Nej nu måste jag byta om och dra till stallet :D ha det fint / Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0