Vad är klockan och var är jag ngn stanns?

Jaha :D nu har helgen förbi.. Jäkla tur att jag är ledig idag :P kan behöva vila upp mig lite. Sofia ska snart dra :/ och jag ska ut och rida PB :)

I Lördags blev det iaf Breeze med Sofia, Elias och Martin. Haha och vad jag minns så va det kul :D kom hem kl. 07.30 och va heelt död när jag vaknade igen vid 12. Så det blev inget med våra planer om att åka till aqua kul :P
Sen bar det av till stallet, PB skulle ju ha massage. Gratis så det tackar man ju inte nej till ;D Hon tyckte att han va väldigt fin och inte ojämn på ngt vis, bara lite stelare i höger bog. Vilket man själv känner rätt tydligt (men det blir bättre).

Resten av söndagen då? Mjaa.. Vi stack till malmö och bowlade med Linus och Andreas :) jag SÖG stort.. Som vanligt :P men Sofia va grym och vann över dom rätt stort :) efter det så blev det mat och sen skjutsade dom hem oss! Haha, sen somnade vi direkt :D 

Jaja, det va nog allt ;) nästa Sofia-Sandra helg blir den 31 :) tingvalla ju! KOM DIT vettja. 


Ha det fint alla :) 
/ Sandy
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0