Jaha, hur gör man nu?

Så nu har jag skaffat en blogg :) verkar som om att jag är den ända som inte förstår ett dugg om hur man gör en design! Så det kommer förmodligen se ut såhär ett tag framöver.. 

Nu var sommarn slut :/ 
Fast.. Har ju hunnit med en hel del :D Quicken såldes ju i februari och sedan dess har jag provat måånga hästar, utan att hitta ngn som det riktigt "klickade" med. Sen kom Playboy ;) och det sa inte precis klick mellan oss, det var mer som om att jag råkade luta mig mot elstängslet.. Han är en rejäl utmaning, men helt underbar. Han är född -03, Pentagon - Eminent, 168 mkh.. Vad mer ska man säga :)  
Nej nu ska jag cykla ner till stan ;) blev ledig från jobb idag! 

/ Sandy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0