Slutkörd..

Upp tidigt imorse och iväg till jobb.. 8 h.. Helt slut efteråt :) men får tänka på att det faktiskt blir pengar av det i slutändan!
Nu har jag precis kommit hem från stallet, konditions tränat PB. Han va riiiktigt PIGG! När jag kom sprang han och bockade, brallade och stegrade i hagen. Tänkte "det här blir en utmaning", men han va lika snäll att rida som vanligt :) Han är verkligen underbar, sjukt snäll för att vara så ung! Fast vem vet :P trots åldern kanske kommer snart ;)
Just det ja! Håller på att sälja hästsaker, så ni vet :) alla mina sadlar (riktigt fina), träns, benskydd, hoppshabrak.. En massa sånt :) dock allt till stora hästar! 
Jahaa, vad finns det mer att säga? Mina veckor är rätt enformiga, jobb-häst-sömn. Men -  I like it ;)
Nu ska jag se klart Idol, duscha och sova! Föresten så ägde Calle igår :D så jävla bra att han gick vidare! Den andra.. Jon (?) eller vad han hette va ju fan as kass :P han som sjöng M.J va rätt bra med :) fast såg lite slemmig ut ;) AJA ! Nu ska jag ta mig i kragen och get on with my life.. 

Ha det fint!

/ Sandy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0