Today :)

Nu är jag officielt HELT slutkörd :D har tydligen ringt Robin mitt i natten och mumlat in ett telesvar meddelande.. Om att jag va jätte trött och skulle sova.. Att jag va ledig på torsdag och att jag skulle sova till 10.00 (jag är inte änns ledig imorn) :P Men vad gör man ;) jobbat idag, blev klar tidigt och imorn ska jag jobba hela dagen igen =/

Såfort Lena har varit här och lämnat en jobbnyckel så ska jag dra ut till stallet och fixa med PB :)
Haha, tack Robin som laddade upp filmklippet ;D jag är verkligen inte begåvad med datorer..

Så nu tänkte jag dra en kort historia om filmklippet!
PB utvecklas fort men är vääldigt het på hinder, svår riden rent av. Vill gärna hoppa av 2 mil innan hindret och överleva på att han har bra hoppteknik. Han är så speciell, stark men jätte känslig. Sticker fort som fan efter hoppet, men hoppar med lite längre tygel och ger mycket eftergift - det verkar lugna honom.
Om ni undrar varför jag har så sjukt långa stigläder så har jag ingen aning :D får ju värsta stolsitsen.. Så dom hissas upp idag.. Inte lätt att vara dressyr ryttare ;) haha.

Ha en bra dag :D eller kväll.. Vad det nu är!

/ Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0