Trött, som bara den.

Började jobba kl 07.45 idag, hade en riktigt lång och slitig dag.. Men men, pengar som sagt..
Sen blev det stallet en stund och gosa med Playboy :D han fick en välförtjänt vilodag efter veckans hårdträning.
Igår blev det uteritt med Johanna och Grad, i tisdags dressyrlektion. Shit va fin han var, första gången som jag verkligen kände att ALLT va på plats :) hade en riktigt bra bom-övning och han kom ner i låg form och bar sig ordentligt :D (även om han har en förmåga att rusa och bli superstressad för ngt som ens liknar ett hinder)
Jaja, imorn blir det jobb igen.. Sen ut i stallet och rida en runda :) konditionsträning på stubben! I helgen ligger hoppning på schemat ;) ridhuset ska såklart rensas ut med!  
Just det ja, körde min "gamla" moppe igår.. Det va ju så fint väder, gick inteee så bra! Först av allt så höll jag på att trilla :/ den va ju super trimmad.. Låter som en speedad hårfön. Sen kom regnet! Och det påminde mig om precis varför jag skaffade KÖRKORT ;D

God natt alla :)
/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0