In my head.



Detta har verkligen varit en hel-galen helg :) men det behövdes!
I fredags drog jag, Johanna, Sofia och Jens till malmö och festade på Skeppsbron! Sjukt kul :D skönt att komma ut och bara släppa loss lite.. Har dock lite svårt för det just nu, känns fortfarande som att jag är någons flickvän. Har ett stort hål i mitt bröst som inte verkar läka alls? Som ett tomrum efter allt jag älskade, det känns så fel.. 
Aja, kul hade vi :) Sofia va ställets största player iaf ;)
På lördagen drog jag och Sofia upp till HBG och festade med Jonas, Marcus och lite folk :D man har alltid lika roligt där, dom är galna helt enkelt :P gav mig 96 % sprit.. Hmm.. Smart :P Fulla och glada blev vi iaf! Drog ut till ngt ställe som hette Bakom (?) och sen efterfestade vi i deras lägenhet, nice ;)
Nu har jag lämnat Sofia vid tåget och varit hos PB :) ska lägga mig framför tv:n och somna.. Eller helst däcka så jag slipper drömmarna om honom.

God Natt alla! / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0