Träning!



Tränade PB för Daniel idag :)
I början gick det inte speciellt bra.. Han hängde sig som fan i tyglen och jag kunde inte ställa igenom honom alls (har blivit sjukt svag sen jag gått ner i vikt). Men med Daniels hjälp så kunde jag rida igenom honom! Mycket fokus på att få loss honom i vänster bog. När han väl gick där han skulle så va han sjukt underbar :D tränade på den förvända galoppen eftersom att han behöver stärka sig, 5 galoppsprång, avsaktning, 5 travsteg, fattning, 5 galoppsprång, på fyrkanten och bytte galopp varannan fattning. Grymt bra övning! Bytena gör PB klockrent nu så det kändes skönt :) När jag hoppade av så blödde både mina händer och knän.. Ska inte ens snacka om vilken träningsverk jag kommer få! Men man märker iaf att jag ridit ordentligt ;) Daniel ville att jag skulle boka in en tävling, så ska göra det nu ;) om en månad blir det förhoppningsvis tävlingsdebut! 

Aja, får väl sova om jag ska orka jobba imorn.. :) 11.00 - 20.00, sen blir det myskväll :) titta på skräckfilm och vara allmänt rädd, tur att jag får bra sällskap iaf ;) GOD NATT och hoppas ni har det bra alla underbara!
/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0