Dream it.

Äntligen hemma :) sjuukt trött.. Vet inte riktigt vad jag ska skriva idag :)

Jobbade igårkväll, hem till Niclas efteråt. Blev väckt tiiidigt :P (iaf för mig..) drog ut till stallet och fixade åt PB och Aragorn, gick rätt fort. Mockade övernoga igår ju.. Märks att man har slarvat ;P men men, så blir det när man har mycket att göra! Fick ju faktiskt hjälp med :) Johanna är i Norge tills på Måndag så jag passar lilla Aragorn.  
Sen bytte Niclas torkarblad på min NYSTÄDADE bil :D ser inte ut som samma bil längre, ingen halm, ingen hästlukt :P en FIN bil, nytvättad med ;P

Neehe.. Nu ska jag duscha och krypa ner i sängen framför en film tills killen slutar :D fredagsmys! I like :)
Om jag inte drar på fest såklart, hmm.. Får fundera över det i duschen ;D ska försöka få tag på Emelie med, min mobil är cp och kan inte ringa upp ngn :( måste ju tattuera oss.... 

Kanske lite ointressant, men nu kan jag använda mina jeans sen åttan - yey. Skönt att se lite resultat! Ngra kilon till ska dock bort innan jag blir helt nöjd :) 


/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0