Tell me this is real.

Ligger i sängen och känner mig sliten, de senaste dagarna har verkligen tagit hårt på mig. Mestadels psykiskt, men det börjar bli bättre. Även om jag känner mig rätt kall inombords just nu. Vem vet, det kanske löser sig :) får ju hoppas på det!

Va ledig i onsdags så jag och Emelie bestämde oss för att dricka liite, så det blev singstar kväll med Alex och Eric :D haha, fan vad svårt det är när man är full.. Men kul som in i :) sen såg vi Cloverfield, fast Emelie somnade så jag skickade hem killarna och sov jag med ;P 
På torsdag så blev det stallet, myste med min älskade häst. Det är otroligt vad ett djur kan betyda mycket, han gör mig glad när allt annat misslyckas och får mig alltid att skratta, även när allt känns hopplöst! Efter stallet drog jag hem till Emelie igen, sen kom 2 av mina killpolare över. Singstar, ölspel och en massa dricka.. Har jag inte lärt mig att det inte går att supa bort sina problem..? 
Träffade Maria i stallet idag, gud va tomt det kommer kännas när hon åker! Både PB och jag kommer sakna henne! 

Den 13 kommer Sofia ner hit, festa och träffa de gammla vännerna :) Ida kanske kommer ner med, gud vad jag saknar dom och hela vår "Söderåkra livsstil".

Sofia - Sandy, SAKNAR <3

Nej nu ska jag krypa ner i sängen och somna till en film :) hoppas på att saker och ting kommer lösa sig till det bästa, vad det nu kan vara!
God Natt :) / Sandy   

Kommentarer
Postat av: STOCKHOLMSJENNA - Sveriges tredje största hästblogg!

Gilla du hästar? - Kika gärna in på min blogg då!

Jag har Sveriges tredje största hästblogg med läsare från många olika länder. Kolla gärna in, du kanske också gillar den som många andra!



PS. Om du gillar smycken så var gärna med och tävla om ett snyggt smyckes-kit från dyra märket Tiffany & Co. Läs mer på bloggen om hur du tävlar!

2010-02-10 @ 15:41:54
URL: http://stockholmsjenna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0