Hope it gives you HELL. <3

När det känns som om allt har börjat falla på plats, när man börjar känna lycka, förtroende, kärlek och glädje så kommer alltid någon som kommer få dig att trilla tillbaka och som får en att inse att man fortfarande står på samma ställe, i samma skit som innan och kommer få dig att må sämre än någonsin..

Jag, för sådär 3 månader sedan. Nu är jag idag, 15 kg lättare.
Helt utan ansträning eller önskan, antar att kroppen blir lidande när man mår dåligt? Har inte ens kunnat se på mat utan att må dåligt idag.. Varför äta? Förtjänar jag verkligen att må bra?
Precis när jag tror att mitt iskalla hjärta börjat fungera igen, så krossas det lika fort. Jag är känslig - jag vet. Borde inte ta så hårt på saker och ting. Borde inte tro lögner, borde inte vara så godtrogen, borde inte lyssna på mina känslor. Ordet borde, så mycket jag inte borde.. Får skylla mig själv.

Ska ta och berätta lite om veckan, ska bara få orken och viljan till det.
Ha det bra alla och till mina vänner, ni är underbara. Vet inte vad jag hade gjort utan er <3
/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0