Veckorna som gått?

Shiit, vart har tiden tagit vägen?
Jaha så vad har hänt.. Kanske dags att jag kör en uppdatering :) ?


Emelie - Sandra <3 Bilden får vi bjuda på :D
 
Kollat på Avatar med Emelie och Johanna, undeerbar film.. Slår ALLT annat ;)
Gick och såg Avatar 3D med Robin, smått antastad av ett gäng blattar, men vad fan? Livar ju upp kvällen lite :P
Festat, eller snarare efterfestat med Emelie, Pontus och hans kompis (minns inte namnet..) Emelie sov iaf gott, hahaha. Hon sov iaf.. Nej men ;)
Nu va väl hela den veckan täckt?

Varit på personalfest, jobbat, jobbat, jobbat, varit hos PB, tyvärr umgåtts med fel person.. Ja, ni som känner mig vet. FY FAN för sådana som dig.. Anledningen till varför jag har blivit så jävla ledsen! 

Nehe, idag har jag varit riktigt sjuk.. :( första gången på länge. Varit helt matt i kroppen, ont i huvudet och illamående.. Aja, det känns bättre nu iaf.

NEJ NU FÅR DET VARA NOG! Jag ska fortsätta mitt deppande över hur många idioter det finns här i världen, god natt alla underbara!
/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0