Galen av längtan?



Så, nu sitter jag här igen :) ska snart dra iväg till jobb.. Slutar ca 2 inatt, stängning ;) får se vad som händer sen, drar kanske till Emelie.

Har kollat lite hästjobb, fan vad nice.. Vågar man chansa? Lämna allt och bara åka? Göra det man lever för och drömmer om? Rida och vara runt hästar hela dagarna? Ta med sig lilla PB <3
Men men, just nu har jag för mycket att lämna här hemma :) plus att jag trivs riktigt bra på jobb! Skrivit mig på lägenheter, hittat ett bra stall till PB, jag är ju så överseriös ;P
Allt har bara känts så tomt på senaste, som om inget varit rätt.. Minns den där glädjen jag kände i sommras, när allt va sådär, ouppnåeligt underbart. Hästen, killen, jobbet, då man hade allt för en sekund.. För bra för att vara sant, men nu börjar jag hitta tillbaka till den känslan ;) delvis iaf.  

NEJ nu måste jag ta tag i mitt liv ;) ha det fint alla! /Sandy 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0