Heaven Knows..


PB <3 mitt allt.

Ute på Etage med Johanna igår kväll :) träffade lite polare till mig först och sen drog vi ut. Johanna hittade en hund som hon verkade vilja adoptera ;D (den va sjukt läskig)
Nej men det va riktigt roligt! :D träffade på Johannas trevliga kompisar med :) 
Sen drog jag, Johanna och Maria ut till stallet och fixade med hästarna. PB, min lilla ängel. Kvittar hur dåligt man mår, han får mig alltid på bättre humör! 

Just det ja, du har fått dina chanser! I'm too good for you, pallar inte med detta skitet, jag gillade verkligen dig :( därför det gör så jävla ONT nu.. Fast nu vet jag iaf att det finns så mycket bättre.  

Hoppas att ni mår bättre än vad jag gör :) / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0