I’d rather live out on the street.



Har kommit hem från jobb, stängning.. Kan inte somna :( hatar att behöva sova själv. Saknar hur du höll om mig, att känna din varma anddräkt i min nacke, ljudet av ditt hjärta bredvid mig.

Men nu är det över, jag orkar inte mer. Kan inte ta mer krongel.. Jag är och kommer alltid vara delvis sönder, osäker och misstänksam. Kan jag vara ngt annat? Senast jag lät mig själv lita på ngn gick det ju så himla fel.. När jag väl tog mig ur det så visste jag knappt vem jag va längre. Så innan jag litar på ngn fullt ut så måste jag vara helt säker..  



Nog om det. Vill verkligen komma igång med PB snart igen, men såfort kylan släpper så är det dags :) tror han har uppskattat sin vila.. Tjock har han iaf blivit.. Hmm, dags att dra ner lite på maten kanske? 
Aja, imorn blir det stallet och sen jobb igen! 
Bara för ovanlighetens skull så är jag ledig HELA helgen, slutar jobb kl 14.00 på fredag :) 

Good Night. / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0