Time to start the countdown?


Eira, Etrusco - Stanford
Saknar <3

Nu ligger jag hemma i sängen och ska snart sätta igång New Moon, idag har varit en... Konstig dag. Kan bara säga som så att jag trodde inte det om honom, men men. Vad är kärlek egentligen? En av många meningslösa känslor..  
Igår blev det lite drickande i Stp med Johanna och lite boys. Alltid kul :) Sen blev det stallet, mockade ur boxen ordentligt och fixade fint till PB :) han trivs verkligen enormt bra! Fast märks att han är uttråkad nu när det inte går att rida så mycket :( han har blivit riktigt fin nu! Fått rätt mycket nacke och MYCKET mer bakmuskler än vad han hade när jag fick honom. Han är ju väldigt lätt musklad :P har dessutom ändrat foderstaten helt. Nu går han bara på havre, korn och betfor. Vilket han funkar mycket bättre på.

Imorn blir det jobb :) stängning.
Ha det fint alla och hoppas ni mår bättre än vad jag gör! / Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0