Vänd dig om och gå?



Jaha.. Det va ett tag sedan :) så vad har hänt? En jävla massa.. Tusen tankar som bara snurrar och snurrar.
Får väl ta det i ordning helt enkelt!

Va på bio med Emelie och Johanna i lördags, såg Avatar. Så SJUKT bra film.. :) Sen drog jag och Emelie hem till henne, umgicks med några av hennes killpolare. Hade filmkväll och jag krängde sjuka mängder godis... Är så glad att jag träffat Emelie, kan verkligen prata med henne om allt. Så skönt att ha ngn som varit med om samma saker och vet hur det känns. Någon som förstår.
Söndag spenderade jag i stallet hos min lilla PB <3 sen filmkväll med Emelie, såg en massa skräckfilmer... Fy fan! Träffade även på Linus och hans polare (som jag glömt namnet på).
Har även fått lite "nyheter" som förmodligen kommer förändra en stor del av mitt liv snart, men ser allt som en nystart och vill avsluta allt gammalt.

Idag har jag jobbat igen :) nice. Sen ut i stallet med Johanna och fixa åt hästarna. Jobb imorn med!
Nej nu ska jag sova.. Upp tidigt imorn ;) God Natt / Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0