??

Jag vill inte detta, mår så illa. Det går inte att förklara, ena sekunden mår jag skit bra - nästa så kommer det. Antingen håller jag på att svimma eller så spyr jag. Det är inte så att jag är "olycklig", inte det jag menar.. Det är helt och hållet fysiskt. 
Vet inte vad jag ska göra åt det.. Ignorera problemet helt enkelt, tänker iaf inte äta. Blä för att spy..
Kan ju iaf konstatera att Ipren (efter ex antal) inte hjälper ett SKIT! Sprit gör bara problemet ännu större för efter igår så har jag haft en strålande smärta i magen :/
Johanna och jag va duktigt utråkade på kvällen så vi drog till Stp, drack och hade skoj :)

Nej nu ska jag se New Moon och fundera över morgondagen. Är rädd men ändå lättad över att få veta helt säkert! På kvällen blir det iaf Etagé och utgång så att man får annat att tänka på! Får se om jag kan dricka eller inte, spelar inte så stor roll :) rökning är iaf förbjudet. No moooooore!  

/ Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0