Godtrogen eller bara rent av korkad?



Jaha? Vad säger man.. Detta såg jag inte komma, men vad gör man? Life goes on, förhoppningsvis lär man sig något på vägen? Något i stil med att "lita aldrig på dom som står dig närmast".. Det är dom som har förmågan av att skada aldra värst.

Så förvirrad.. Är inte ens ledsen, bara nollställd.. 2 så sjukt dåliga nyheter under loppet av ett par timmar. Nu ska jag ta itu med det största problemet ensam dessutom.

Varit hos PB, min älskling.. Johanna hängde med ut, skönt att ha ngn att prata med. Bara tänka på annat om så för en sekund.
Sen kom Maria hit, vi drog till stallet.. Igen! Skönt att hon äääntligen är hemma :) pratat av mig en massa om allt och inget. Fått en massa goda råd och snälla ord. Vad hade jag gjort utan mina vänner? Åt lite med, första gången sen igår morse! Kroppen känner av det, men vad gör man när man tappat lusten..
På mitt rum står det nu fullt med kassar, kläder osv. Har bara ingen ork att ta itu med det just nu.. Vill bara krypa ner under täcket igen. Blunda och låtsas som om att inget av detta har inträffat.
Pratat med Jennie, underbara människa. Vi har det båda jobbigt just nu, hoppas du vet att jag alltid finns här för dig! Hon är en utav dom få personer som alltid ställt upp, tack <3

Ledig på måndag - sjukhustid inbokad, ensam. Fast Maria den underbara erbjöd sig att följa med. Men det är nog en sådan sak man måste klara av själv..

Hoppas ni har det bra alla, ska kanske ändra bloggnamnet till manodeppressiv eller ngt? Detta är ju bara för mycket för att vara sant! Men som sagt, jag drar verkligen till mig idioter :)

PUSS /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0