Live the dream.


PB

Är hemma hos Niclas i kävlinge just nu, väntar på att han ska sluta jobba :) har fått värsta febern.. Ush!

Satte i extensions idag, 13 rader - 4 timmar. Det blev verkligen snyggt, men fy fan vad ont det gör nu. Spänner som IN I!
Jag & Emelie skaffade likadana tattos härom dagen, vänner - alltid <3 underbarare tjej får man leta efter! Så skönt att ha en så bra vän, ngn att prata med allt om, ngn som vet hur det känns - som förstår! Bilder kommer snart, såfort det är läkt.

Annars händer det inte så mycket i mitt liv, min mobil har fått frispel (om ni undrar varför jag svarar sådär 3 timmar försent) går inte att ringa från skitet, ska fixa det i morgon tänkte jag :)

Just det ja! Följde med Daniel till HBG med Gavin idag, gudasnäll åring. Så superfin häst, han har fått en skada i ögat ute på lösdriften, den lilla stackaren.. Men det gick bra, fin som han är :)
Imorn tänkte jag iaf rida PB om jag mår bättre :) , vi har börjat komma igång lite bättre nu & han är överpigg! Vill bara ut & galoppera i snön <3


NEJ nu ska jag diska undan & sen krypa ner i soffan framför tv:n. Ha det fint alla :) / Sandy 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0