Staring at the sun.

Detta har varit en bra dag, känner en enorm lättnad.. Tack Maria, du är en underbar vän! Skulle festat med Johanna idag men mådde skit igen på kvällen :( fattar inte varför. Men men, har fått en andra tid nu.. När man ringer in så drar dom självklart upp dom värsta scenarion ever. Tanken på att vara sjuk skrämmer mig, så mycket lättare att blunda för det. Kan dock inte göra det längre, något är helt fel - känner det, ända in i själen.

Myst med PB, så underbar. Gnäggar när man kommer in i stallet och lägger huvudet på min axel såfort jag öppnar boxdörren.. Underbara, älskade PB <3

I övrigt så har detta varit en bra dag :) städat rummet, fixat en massa.. Sov en stund, vaknade, satte mig här och skrev.. Nej! Nu måste jag sova, jobb imorn. God Natt alla där ute!



En gång i livet möter du nån som ändrar det som sker,
som ändrar allt du ser och det är allt du förstår.
Allt du kan och allt du vet - det är din nya verklighet.

En gång i livet vinner du allt, när ingenting går fel i hjärtats stora spel.
Jag sa, en gång i livet vinner du allt - när ingenting går fel i hjärtats röda spel.

Och vad skulle stoppa dig?
Allt som finns det hände nyss, kvar är smaken av en kyss.


/ Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0