Flytt, nytt jobb... Nytt liv? Lite iaf?



Jag har flyttat :) därför jag varit lite inaktiv med bloggen.. Sorry :) har skaffat nytt jobb och allt!
Pb står i ett superfint stall, med ridhus, gigantiska hagar och massa hästkompisar. Så han trivs super! Har börjat hoppa en massa mer och han utvecklas otroligt mycket, underbar häst det dära!

Så i det stora hela trivs jag väldigt bra här.. Lite ensamt i stora lägenheten ibland bara :) saknar självklart alla mina vänner där hemma!
Fast Johanna har ju varit här hos mig en massa :D förra helgen blev det utgång på bar á bar och i helgen som va blev det förfest med Mcd folket och sen ut på Öja! Så jävla kul! ;) Dagarna har vi för det mesta spenderat i stallet.. :) Johanna har ridit PB och Lorry. Sen har vi gett oss in på att "rida in" Provance.. Får se hur det går! Hon är himla fin ;) underbara gångarter!

Nähä.. Idag har jag bara jobbat och fixat åt PB, handlat och städat :) imorn blir det en heldag i stallet! Dressyr på PB, får se vad jag hinner med för andra hästar! Bilen måste ju lämnas in med :/ den fullständigt skriker efter service!

Hoppas ni har det bra alla <3 saknar er där "hemma" en himla massa, alla vänner, stallfolk och jobbkompisar! Det är tomt utan er! PEACE&LOVE /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0