Livet på landet!


Mina älsklingar <3

Nu sitter jag här igen, kan inte somna.. Även fast jag börjar jobba kl 07.00 imorn :P suck.. Livet är hårt ;)
Idag har jag för det mesta bara tagit det lugnt, har inte pallat så mycket mer. Sov tills jag vaknade (vilket är extremt ovanligt för mig) efter det stack jag ut till stallet :) hjälpte Malin att plocka in alla hästarna och sen red jag PB i ridhuset.
Ridpasset gick väldigt bra! Fast han va väldigt pigg, gjorde en massa lösgörande och avslutade med förvänd galopp, öppna och sluta, lite galoppombyten - slutligen blev han trött och nöjd :P
Hann inte med så mycket mer när jag väl va där.. Gosade lite med Orlando och bestämde mig för att fixa till Long Beach.. Lättare sagt än gjort! Han är ju lite, speciell - rädd för det mesta :P men tillslut blev han väldigt ren & fin :D ryckte manen och klippte svansen ;) så nu ser han ut som en fin liten hingst ska göra :)
Imorn blir det stallet igen! Ska dit och plocka in alla hästarna, sen rida PB & Olle tänkte jag! Får se vad jag hinner med efter jobbet ;)

Just det ja :D har varit duktig idag, fixat tid till service på bilen & hovslagare till PB!
xoxo /Sandy

Kommentarer
Postat av: ...

Sover tills man vaknar gör man väl alltid?

2010-10-23 @ 16:39:30
Postat av: Pernilla Berg

Hej Sandy, jag har precis köpt en häst av Helen Thorstensson utanför Örnsköldsvik. Han är 13 år och heter Quick Step. Jag skulle gärna komma i kontakt med dig och ställa massor av frågor. Blir jätteglad om du kan ta kontakt med mig! Ha en skön helg! Pernilla, 070-3431418.

2010-12-25 @ 22:40:21
Postat av: johannathebest!!!

jag gillar att det är massa bilder på mig här haha :D

2011-01-26 @ 20:07:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0