Hold me like only you do..

Du kan inte lita på någon förutom dig själv, du kommer gå itu, tusen bitar. Nu börjar det äntligen falla på plats och det känns bra! Livet ska inte behöva vara såhär komplicerat och det lättaste som finns (bästa?) är att bara stänga av känslorna och bli känslokall.. Så som jag alltid har varit, fram tills denna sommaren. Så nu gör jag mitt beslut - tillbaka till mitt gamla jag. Va så mycket lyckligare utan känslor och bekymmer.. Ska det verkligen vara så?

Denna dagen har jag spenderat i stallet med Malin och Linda, härligt!
Ridit Miami ut en runda och P i ridhuset, båda två va jätte duktiga :)
Linda hoppade Playboy i ridhuset och det gick skit bra! Han va med på träningen för Ted i onsdags och fick en massa beröm, fast även ganska mycket kritik :P men han tyckte iaf att han hade väldigt mycket kapacitet!
Nu är Linda ute i stallet och fixar grejerna inför breeders imorn, håller verkligen tummarna för dom och hoppas att det ska gå super!!
Ska hoppa in i duschen nu och sen iväg och handla pizza med världens bästa sambo ;) <3

XOXO /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0