I got lost on the way

Är hemma i Svarte just nu, sitter framför tvn och latar mig lite.. Känner att jag har rätt till det ;) stängning ikväll ju!
Igår va jag ledig, så passade på att hjälpa Malin på morgonen och sen måla lite i pojkarnas stall.
Efter det så red jag ut med Emilie, som provade Playboy och jag på PeeWee. Det gick super och PB verkade trivas väldigt bra med henne :) Så nu ska jag förhoppningsvis få lite hjälp i veckorna! Kan verkligen behövas nu när jag jobbar en massa :) man vill ju ha tid till allt lixom! Så hon kommer på lördag igen och rider :) 
På kvällen så kom mamma hit och hälsade på! Tittade på alla hästar och katter ;P sen åt vi middag innan hon åkte hem igen. Så underbart att träffa familjen, märker verkligen hur mycket jag saknar dom! 
Jag och Linda stack in till Ystad för att lämna filmerna vi hyrt (alla va skit bra - med skit dåliga slut) kunde ju såklart inte låta bli att hyra några till ;) Så sen blev det filmkväll!  

Jaha.. Det är väl vad som hänt i mitt liv just nu, man fortsätter kämpa lixom..
Dagarna kommer och går. Man lyckas ta sig igenom allt ytterligare en dag.
Just nu är det tufft, men samtidigt så känns det som att det kommer bli bättre snart, eller ja - man kan ju hoppas.

XOXO /Sandy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0