It better last..

God kväll, eller man kanske säger God natt nu?
Idag har jag iaf jobbat, mycket att göra = rolig dag :) sen stack jag ut och fixade med PB, min ängel <3 sen blev det måla stall med Linda, hann med en himla massa!!
När jag kom hem blev det filmkväll och mys, igen. Behöver vara tillåten att deppa lite just nu!

I've been waiting on my own too long and when you hold me like you do, It feels so right.
I start to forget how my heart gets torn, when that hurt gets thrown.
Feeling like I can't go on..

If you love me got to know for sure, because it takes something more this time than sweet sweet lies,
before i open up my arms and fall - losing all control of every dream inside my soul.


/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0