It's OK I got lost on the way

Ligger hemma i sängen och kan inte somna.. Har varit en tuff vecka! Bara att hoppas på att nästa blir lite bättre, man kan ju alltid hoppas? Eller?
Annars står mitt liv rätt stilla just nu, saknar min sambo! Fast får tillbaka henne på söndag ;) hon är bara lite tillfälligt utlånad :P otroligt ensamt här hemma!
Jobbade innan idag, sen fixat åt PB och sist men inte minst så blev det tjejkväll med min underbara Bea! Det behövdes verkligen <3 mängder med tjejsnack, film och godis hjälper mot nästan allt!

Känner för att bryta ihop och bara gråta.. Men då tänker jag på Linda när hon sjunger "I'm a supergirl and supergirls don't cry.."
Försöker få det att stämma!

Godnatt och Sovgott!
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0