Livet med min stockholms sambo!

För att bjuda på mig själv (och Linda) så tänkte jag lägga ut lite kända Linda-Sandra citat ;)
Enjoy!

S: Åh vilken konstig fisk! Det är typ en abbore..
L: Mmm
S: Fast asså det är ju i England så det kan det ju inte vara.. Finns det abborar i England?
L: Va?
S: Eller nej det är ju sant.. Abbore låter ju väldigt svenskt!
L: AMEN (uppretad) finns det bara hajar i Sverige då med eller??

L: TITTA!! Det är typ en, en.. Potatisplockare!!
S: Det är en betupptagare..

ALLT PÅ MATTAN ÄR MITT!! DU KOMMER BRINNA, BRINNNAAA!! HAHAAHA!

Va gör hon med den fete jävlen!?

PLING!
PLING PLING!
HooooostPINGhooooossst

DURÅ!
Saru?

L: Åh, titta! Det är typ sallad!
Det är betor...

Thats wierd... Back in the club ;)

S: Had a dream i was drunk, woke up - still true!
L: Was drunk last night and he looked good, woke up - not true!

Hit Me!

och tusen till.. Fast dom orkar jag inte skriva ner nu :)

XOXO /Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0