This week ;)

Nu har jag varit sådär dålig på att skriva igen!! Förlåt.. Det har hänt så mycket på senaste!
Många onda personer i min tillvaro som kommit och lyckligtvis, även gått! Festande och massa träning med hästarna.

Spenderade hela helgen på Breeders i Flyinge med Johanna och stod i Equi-pros monter :) sjukt kul! Såg massa fina hästar och snackade skit med underbara Johanna, som jag har saknat massor :) har även ridit PB alla dagarna med det nya Natu-bettet, han går som en dröm på det. Börjar äntligen inse att det kanske är som alla säger, jag sitter på en stjärna och en svårklass häst.. Hopphäst? Är min dressyr pålle en hoppstjärna? Yes :) det är han!
Projekt Long Beach går väldigt bra för tillfället och han har blivit mycket bättre! Börjar till och med gilla den lilla busen nu!
I lördags blev det utgång med Linda, Malin, Simon och Jonas :) vad jag minns så va det kul... Eller ja, det jag minns va kul ;)
Note till mig själv: Låt under inga som hälst omständigheter Linda blanda drinkar åt mig igen!!
Nu har det blivit jobb resten av veckan och likaså stängningar hela helgen :D vill verkligen jobba så mycket som möjligt just nu. Känner mig som lite av en arbetsnarkoman ;)

Jaha, så vad mer händer.. Linda hoppade PB idag och han va mycket duktig! Malin filmade så jag lär ju lägga upp det sen :)
Imorn tänkte jag rida Playboy såklart, hålla på med Långben och sen kolla på Alex när han spelar match :)
´
Nej! Nu är det dags att gå ut och fodra dom små hästarna! Eftersom att en bild ska säga mer än tusen ord, så lämnar jag er med denna ;) säger ganska mycket om hur vår utekväll gick till..

God Natt alla underbara!´
/Sandy

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0